PUSH

Kajian Yang Dibuat !


Hari ni wawa nk :u:share ngn korang k!
Tengok neh..:face48:

Unsur-unsur yang menyebabkan :face1:wanita mengalami keunkontrolan kekentutan:

1. Makan waffle sambil menyedut kipas angin
2. Mengalami urat kentut yang bersimpul-simpul
3. Mudah terkentut apabila seseorang berjenaka
4. Mengada-ngada dihadapan teman lelaki serta menggedikkan diri dengan bermanja
5. Kedudukan kaki yang tidak sopan yakni akan menyebabkan angin kentut terkeluar dengan serta merta
6. Kekuatan otot kentut tidak mempunyai stamina
7. Tebersin juga menyebabkan angin kentut terkeluar

Inilah serba sedikit :face69:tentang unsur-unsur wanita mengalami keunkontrolan kekentutan yang wawa dapat kaji dengan tidak sengaja..razz


p/s: Hanya sekadar hiburan :)

Like n Comment ! Thanx ! Datang Lagi :)

8 comments:

cik mun said...

hahahaha..macam2 ek..
terlebih makan angin juga boleh menyebabkan kentut xdapat dikawal..
hehe

dollylurve said...

hahahha,,
mesti la..

aisya said...

hahaha.. mcm tu ye?

dollylurve said...

@Aisya yaya lebih kurang mcm 2 la.hehe

saya KILA said...

hahaha . boleh pulak macam tu . kena hati hati nie xD

dollylurve said...

@saya KILA: hahahaha amek la iktibar okey :)

adib syazwan said...

haha..ni mesti dah terjadi kat diri sendiri kn?=P

dollylurve said...

@adib syazwan: aishhh.. mna ada meh:))

Post a Comment